گیاهان برای درمان بیماری مزمن کلیه و دیالیز می تواند اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گیاهان برای درمان بیماری مزمن کلیه و دیالیز می تواند اجتناب از

گیاهان برای درمان بیماری مزمن کلیه و می توانید از گیاهان DiálisisLas جلوگیری از به درمان بیماری مزمن کلیه و دیالیز ممکن است، شما را از بیماری های مزمن کلیوی (CKD) رنج می برند جلوگیری از، شما می توانید از گیاهان را انتخاب کنید به کاهش سرعت پیشرفت درمان آسیب و جلوگیری از دیالیز کلیوی. برای مشاوره شخصی، با دکتر ما چت آنلاین برای مشاوره رایگان در حال حاضر.

گیاهان برای ERC برای جلوگیری از دیالیز.

- گون

گون است برای بسیاری از شرایط، از جمله بیماری های کلیوی استفاده می شود. آن را برای درمان عفونت، کم خونی، دیابت، فشار خون بالا و برای تقویت و یا کنترل سیستم ایمنی بدن مفید است. این دارو دارای چندین گونه های مختلف. برای استفاده ایمن و عوارض جانبی احتمالی دکتر کلیه خود را بپرسید.

- ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان یک درمان گیاهی است که برای قرن ها در طب سنتی چینی برای درمان بیماری های مختلف مانند بیماری های کلیوی استفاده می شود. برای دیدن اگر وضعیت خود را ایده آل برای این درمان است دکتر خود مشورت کنید.

اگر شما علاقه مند به دانستن گیاهان لیست دقیق برای شرایط خاص خود را دارند، لطفا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید است.

امروز یک پزشکی گیاهان دارویی درمان رمان توسعه داده شده است برای کمک به درمان و جلوگیری از دیالیز CKD. این است که معمولا به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در این روش از درمان، طب گیاهی اعمال خارجی، پس از آن هیچ اثر سوء بر بدن انسان است. طب چینی می تواند در جهت گسترش عروق خونی، بهبود میکرو گردش خون، از بین بردن استاز خون، کلیه تعمیر سلول های ذاتی و بازگرداندن عملکرد کلیه جهانی است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان های شخصی است. طب نسخه فقط باید بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری هر بیمار داده شود. اگر شما مشکل بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید با ما در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: + 8613933056495، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: